Efter en sommer fyldt med nye oplevelser og inspiration “sparker” vi ferien til hjørne og kickstarter en lille serie. Her taler vi med en række erhvervsprofiler om, hvad de har lært i løbet af sommeren, hvordan ferieoplevelserne har påvirket deres arbejde, og hvilke spændende mål de har for resten af året.
I denne udgave har vi talt med Jeanette Søby, som er CCO i GoMore.
Vi har tidligere talt med Jeanette, der blandt andet fortalte om, hvordan hun synes, at kunst, æstetik og følelser definerer god marketing. Se mere nederst i denne artikel.
Jeanette Søby, som er CCO i GoMore.
Vi har investeret i at pleje vores online- og offline-fællesskaber og skabt rum, hvor vores medlemmer kan forbinde, dele og engagere sig i vores brand på et dybere niveau
Hvad er det vigtigste, du har lært over sommeren?
“Denne sommer har vist os, hvor stærkt vores community kan være i fortsat at forstærke og bygge vores brand. Vi har investeret i at pleje vores online- og offline-fællesskaber og skabt rum, hvor vores medlemmer kan forbinde, dele og engagere sig i vores brand på et dybere niveau. Senest i form af GoLocal som er en GoMore Guide til lokale oplevelser sammensat af tips fra vores medlemmer på tværs af alle 7 lande. Ikke store turistattraktioner som du finder i traditionelle turistguides men små, personlige anbefalinger. Denne følelse af tilhørsforhold styrker ikke kun brandloyaliteten, men driver også vækst.”
Hvor meget arbejder du i din ferie?
“Så lidt som muligt.”
Hvornår har du slappet allermest af?
“Ved Vesterhavet med saltvand i håret og sand imellem tæerne.”
Hvad har inspireret dig allermest over sommeren, i forhold til dit arbejde?
“Helt klart GoLocal. Vi har holdt ferie i Danmark i år og har brugt den lokale danske GoMore Guide. Top fedt når ens arbejde får liv uden for en arbejdskontekst.”
Vi har eksperimenteret med AI-værktøjer, der hjælper os med bedre at forstå og optimere kundeadfærd og personalisere indhold i større skala
Hvilken opgave er den første, som du kaster dig over arbejdsmæssigt?
“Det første jeg altid gør efter en ferie er at tjekke ind med teamet og få en fornemmelse for hvor hvordan de har det og hvad status er på projekter og opgaver.”
Hvilke arbejdsmæssige mål eller ambitioner har du for resten af året?
“Der er særligt 2 ting som “popper” op.
1: Yderligere integration af AI og datadrevne indsigter i vores marketingsstrategi. Vi har eksperimenteret med AI-værktøjer, der hjælper os med bedre at forstå og optimere kundeadfærd og personalisere indhold i større skala. Resultaterne har været lovende så jeg glæder mig til at arbejde videre ud af det spor.
2: Yderligere forstærke kundeoplevelsen. Uanset om det er gennem forbedrede digitale grænseflader eller mere personlig kundeservice, er det et faktum at dedikeret prioritering af kunderejsen fører til større engagement og loyalitet.”
Mere GoMore?
Les Deux, Planet Nusa & GoMore: Mennesker og relationer er afgørende for vores succes. [Læs her]
Tæt på Jeanette Søby: Kunst, æstetik og følelser definerer god marketing. [Læs her]
Bliv opdateret på 5 min - hver uge!
Få dontt.dks nyhedsbrev gratis tilsendt: Du kan få vores ugentlige opdatering gratis om kultur, branding, iværksætteri & inspiration med udgangspunktet fra København.