I septemer sidste år indgik det danske iværksætter brand, Christopher Cloos et stort samarbejde med NFL-stjernen Tom Brady. ( Læs om det her. ) Det har været en så stor succes, at partnerne nu lancerer 2 nye brillekollektioner med verdensstjernen Tom Brady. Kollektionerne Hermosa og Pacifica lanceres fra 5. maj og er næste step for det danske kvalitetsbrands eksklusive partnerskab med NFL-spilleren.

Kollektionerne Hermosa og Pacifica tager navn efter to strande med helt særlig betydning for Tom Brady.

Tom Brady efter de vandt Super Bowl med Tampa Bay Buccaneers

Cloos x Brady Hermosa er opkaldt efter Tom Bradys favoritdestination, når han skal lade op efter NFL-sæsonen, en strand på Costa Rica. Brillens minimalistiske og tidløse design matcher Bradys stil, og den nye dobbeltbro giver ekstra styrke til stellet. Cloos x Brady Pacifica er navngivet efter Tom Bradys barndomsstrand syd for San Francisco. Navnet er en hyldest til området, hvor han voksede op og en påmindelse om aldrig at glemme, hvor man kommer fra.

”Vi er meget glade for at samarbejde med en person, der ligesom os ikke går på kompromis med hverken design eller kvalitet og deler samme passion for bæredygtighed og omtanke for materialerne,” siger Julius Langkilde, Adm. direktør i Christopher Cloos. Det synspunkt deler Tom Brady, der også er stolt af partnerskabet:

”Vi har i fællesskab skabt nogle solbriller, der tager hensyn til vores sundhed og miljøet – uden at gå kompromis med designet. Hermosa og Pacifica-kollektionerne blev designet med velvære og bæredygtighed i tankerne,” siger Tom Brady.

Julius Langkilde, Adm. direktør i Christopher Cloos

Vild vækst

I dagens udgave af Børsen fortæller Julius Langkilde, at fra i 2020 at omsætte for hvad direktøren kalder et “fornuftigt” tocifret millionbeløb, omsætter Christopher Cloos nu for “lige i underkanten af et tocifret millionbeløb” – vel at mærke pr. kvartal. Du kan læse mere om væksten her.

Om kollektionen

Cloos x Brady Hermosa kommer på markedet i dag (5. maj) og består af både solbriller og blue light briller. Stellene kommer i Christopher Cloos’ seks signaturfarver: Noire, Espresso, Gray Tonic, Ristretto, Coal og Bourbon. Stellene koster 1299-1399 DKK.

Cloos x Brady Pacifica lanceres umiddelbart efter.

Stellene er skabt af italienske Mazzucchellis M49 acetat, der er et 100% miljøvenligt, genanvendeligt og bionedbrydeligt materiale.


Tilmeld dig vores ugentlig opdatering om kultur, branding, iværksætteri & inspiration med udgangspunktet fra København. Tilmeld her.