Det danske brand NN.07 melder om en ny historisk omsætning for virksomheden i 2022.
Det fortæller NN.07 i dag til dontt.dk i forbindelse med at årsregnskabet er færdiggjort.

Det er især det amerikanske marked som vækster. Det er blandt andet sket efter nogle succesfulde retailpartnerskaber med ikoniske department stores som Bloomingdales, Saks og Nordstrom, samt en mere fokuseret indsats i New York.

NN.07 kommer ikke nærmere ind på tallene, men fortæller at virksomheden har realiseret en omsætningsvækst på 18% i forhold til sidste år, og samtidig vækstet bruttofortjenesten.

Anders Rahr, CEO for NN.07 fortæller:

”2022 var et historisk godt år for NN.07. Det fantastiske NN.07-team har sammen med vores partnere og kunder leveret rekordomsætning endnu engang. I løbet af året har vi fortsat med at investere kraftigt i vores kunder, digitalisering og oprustning af teamet. På trods af disse væsentlige investeringer og de udfordringer hele branchen oplevede i 2022, så leverer vi tilmed en forbedring i bruttofortjenesten. Det kan vi alle være stolte af.”

NN07 præsenterer historisk omsætning NN07 præsenterer historisk omsætning NN07 præsenterer historisk omsætning

Anders Rahr fortæller videre, at NN.07 i 2022 har øget ambitionerne yderligere for ansvarlig produktion. Virksomheden har taget væsentlige skridt for at reducere miljøpåvirkningen og sikre ordentlige forhold i hele forsyningskæden.

NN.07 forventer at fortsætte sin vækst og ekspansion i det kommende år.
De planlægger f.eks. at udvide sin tilstedeværelse med branded space både på hjemmemarkederne i Skandinavien og internationalt, herunder den nyåbnede pop-up i Seoul.

Anders Rahr:

“Vi har de seneste år leveret på vores vækstplan, og når vi kigger fremad, så forventer vi også fortsat vækst i 2023 på trods af de nuværende markedsvilkår. Vi viger ikke fra vores stærke værdier og passion for at designe kompromisløse produkter, hvilket vores kvalitetsbevidste forhandlere og forbruger sætter pris på.”



Tilmeld gratis

Få dontt.dks nyhedsbrev gratis tilsendt: Du kan få vores ugentlige opdatering gratis om kultur, branding, iværksætteri & inspiration med udgangspunktet fra København. Tilmeld her.

Dontt.dk er opkaldt efter ordsproget “dagens dontt.”

Det er et gammelt dansk udtryk, som betyder “at man havde en opgave som skulle løses / gøres”.
Dontt udtales “don-tt” på klingende rigsdansk.