Danske Joe & The Juice fortsætter deres positive stime og laver igen et rekordregnskab. Det viser regnskabet for 2023, som netop er sendt ud.

I 2023 har Joe & The Juice solgt for 600 millioner kr. mere end året før, hvilket svarer til en samlet omsætning på 2,4 mia. kr. Det svarer til en stigning på 42%. Samtidig er kædens driftsresultat også kommet i plus. Det lyder på 178 mio. kr. En imponerende bedrift med tanke på alle de nye barer og markeder som “juicerne” har åbnet igennem året.

Thomas Nørøxe:

”Tallene taler deres sikre og tydelige sprog: Vi lykkes virkelig godt med vores strategi om at drive Joe & The Juice til robust og profitabel vækst. I en tid, hvor inflation har presset forbrugernes købelyst, formår vi fortsat at udvikle, vokse og tilpasse os et marked i konstant udvikling. Det er jeg meget tilfreds med og stolt af.”

Helt præcis er der åbnet 40 nye juicebarer i 19 forskellige lande. Det betyder, at man nu er på omkring 370 butikker globalt og har 4.600 ansatte. Begge tal vil stige kraftigt igennem 2024.

Værd at bemærke er, at Joes digitale fremgang ligeledes fortsætter. Det digitale salg udgør nu 29% af den samlede forretning. 

"Det digitale salg udgør nu 29% af den samlede forretning."


Fik du læst? Paris Hilton og Alix Earle i vildt JOE & THE JUICE "US-fremstød"

….. Nu er en af ambitionerne, at få det afgørende gennembrud i USA. Det arbejde er for længst startet, men i disse dage fylder det ekstra meget.

JOE & THE JUICE har nemlig hyret Paris Hilton og Alix Earle til deres nye kampagne, der allerede er gået viralt i USA.

LÆS MED HER.

Paris Hilton

Bliv opdateret på 5 min - hver uge!

Få dontt.dks nyhedsbrev gratis tilsendt: Du kan få vores ugentlige opdatering gratis om kultur, branding, iværksætteri & inspiration med udgangspunktet fra København.