I slutningen af 2023 kunne vi fortælle, at JOE & THE JUICE nu var så veletablerede i Europa og USA, at mere end 95% af deres juicebarer bidrager positivt til deres drift. En imponerende præstation med tanke på hvor mange nye barer de åbner hele tiden. Senere skiftede man majoritetsejere. Det betød, at den store amerikanske kapitalfond General Atlantic satte sig på magten. Her blev københavnske JOE & THE JUICE i øvrigt værdisat til hele 5 mia. dkk.

Nu er en af ambitionerne, at få det afgørende gennembrud i USA. Det arbejde er for længst startet, men i disse dage fylder det ekstra meget.

JOE & THE JUICE har nemlig hyret Paris Hilton og Alix Earle til deres nye kampagne, der allerede er gået viralt i USA.


Paris Hilton

Paris Hilton & Alex Earle


Hotel Arvingen Paris Hilton er med hendes 26 mio. følgere på Instagram fortsat et varmt navn. Den 23-årige Alix Earle behøver næppe heller den store præsentation. Hun slog for alvor igennem med videoerne “Get Ready With Me” på Tik Tok. Her har hun fået over 900 millioner likes.

Den første reklamefilm, som kan ses nedenunder, sætter fokus på, at morgenmad kan være det mest ensomme måltid. Det vil JOE & THE JUICE gerne skabe en samtale omkring. Men for de to ikoniske personligheder, Paris Hilton og Alix Earle, skal det ikke tage lang tid før de har genoplivet morgenmadsånden og inspirerer folk til “to get chic for breakfast”

 

Vis dette opslag på Instagram

 

Et opslag delt af Paris Hilton (@parishilton)


Kasper Garnell: En del af JOE-familien

JOE & THE JUICE udvidede for nylig deres morgenmads muligheder med “The Eggcado”, som var deres første morgenmadssandwich nogensinde.

Om kampagnen fortæller Kasper Garnell som er Global VP for Brand & Communications i JOE & THE JUICE:

“Vi er utroligt glade for at sætte gang i denne kampagne. Det er sidste fase af vores udrulning af vores morgenmads lancering, som har været en kæmpe succes. Paris og Alix er allerede integrerede medlemmer af JOE-familien. Det har gjort partnerskabet nemt og det har været problemfrit at forene disse to ikoner over morgenmaden. De bragte virkelig vores lyserøde vision ud i livet! Vi sigter mod at genoplive samværet ved morgenmaden, som statistisk set er dagens ensomste måltid.”

dontt.dk følger op på resultaterne af kampagnen.

Vi har tidligere besøgt Kasper Garnell i London. Tæt på JOE & THE JUICE kulturen: “Vi er bevidste om vores ansvar.”

Det interview kan du læse her.


Bliv opdateret på 5 min - hver uge!

Få dontt.dks nyhedsbrev gratis tilsendt: Du kan få vores ugentlige opdatering gratis om kultur, branding, iværksætteri & inspiration med udgangspunktet fra København.