I starten af 2022 fik den københavnske juice-succes Frankly Juice nye investorer. Dermed fik de to founders Christian Seiersen og Christian Bowall ægteparret Rasmus og Ann Forup Helmich med ombord, hvor sidstnævnte nu var majoritetsejerne. Der blev skruet endnu mere op for ambitionerne og flere tiltag blev sat “i søen”.

Navnet bliver det mere simple “Frankly."

Men nu er de klar til den hidtil største ændring. Efter en lang fælles proces er virksomheden nemlig klar med en navneændring i forbindelse med en større rebranding.

De går fra Frankly Juice til “blot” Frankly og et mere simpelt look.

Til dontt.dk fortæller Christian Bowall, CEO & Co-founder:

”Vores nye look byder på en ny farve-palette, typografi og legende illustrationer, der skal repræsentere vores forpligtelse til kvalitet, transparens og bæredygtig produktion.”

Det skal være med til at understrege Franklys position som Danmark førende producent af økologisk koldpresset juice, ingefærshots og smoothies. Udover at Frankly kun bruger 100 % økologiske frugter og grøntsager, så sikrer en HPP-behandling, at juicerne bevarer deres naturlige næringsstoffer og originale smag og er fri for tilsætningsstoffer eller varmebehandling.

Ann Forup Helmich, CMO & Co-owner uddyber:

“Vi er transparente fra plantage til flaske, så du kan stole på, hvad du drikker i hver en slurk. Vi udvikler konstant på måden vi presser og producerer på. Vi bruger kun 2. sortering økologisk frugt og grøntsager, og vi upcycler de resterende fibre og såkaldte pulp i samarbejde med dygtige og innovative fødevarevirksomheder i Danmark. Vi ønsker at give forbrugeren mulighed for at træffe valg om, hvad de spiser og drikker på et oplyst grundlag og Frankly’s nye brand-identitet afspejler vores forpligtelse til at gøre flydende sundhed tilgængeligt for alle.”

Den nye identitet bliver udrullet over de næste dage.

Her er det nye design og kommunikation på hovedprodukterne

Frankly Juice
Frankly Juice

Tilmeld gratis

Få dontt.dks nyhedsbrev gratis tilsendt: Du kan få vores ugentlige opdatering gratis om kultur, branding, iværksætteri & inspiration med udgangspunktet fra København. Tilmeld her.

Dontt.dk er opkaldt efter ordsproget “dagens dontt.”

Det er et gammelt dansk udtryk, som betyder “at man havde en opgave som skulle løses / gøres”.
Dontt udtales “don-tt” på klingende rigsdansk.