Vi snakkede sidst med slipsebrandet, AN IVY, i februar. Det var lige efter Løvens Hule, hvor Jesper Buch slog til og købte sig ind i virksomheden. Det er nu blevet hverdag, men en god af slagsen. Virksomheden brager fortsat afsted, og de er nu klar til de næste skridt på deres rejse.
Vi fik en lille snak med de to sympatiske drenge Alexander Gram og Nikolaj Dylsing Olsen, som står bag AN IVY. 

( Du kan læse hele snakken fra februar her.  )

Drenge, det er ved at være noget tid siden “sidst”. Hvad er der sket siden?
Der er sket RIGTIG, RIGTIG meget. Kort sagt er vi bare vokset helt enormt meget som brand på meget kort tid. Væksten tæller alt fra medarbejderstaben til produktporteføljen, som vi nærmest har fordoblet siden Løvens Hule, og så er der selvfølgelig omsætningen, der i dag ligger et helt andet sted nu end før Løvens Hule – og da vi tre mødtes sidst.

I er allerede flyttet kontor igen, og har nu fået jeres eget kontor med lager? Endnu et tegn på det går godt, og I har (endnu) større ambitioner?
Klart. Det var det naturlige ”næste skridt” for AN IVY at samle alting med kontor, showroom og lager – og det er vel en milepæl for alle virksomheder, når man flytter i sit helt eget. Vi har fundet en skøn location i Nansensgade i Kbh K, som vi også kommer til at bruge til små events og lignende i fremtiden, så vi kan komme endnu tættere på vores kunder.

Og ja, så kan du godt se den hurtige flytning som endnu et tegn på vores ambitioner, som stadig er de samme, som da vi mødtes sidst: Vi mener det, når vi siger, vi vil være de største – både nationalt og internationalt 😉

Kort sagt, vi er bare vokset helt enormt meget som brand på meget kort tid.

Nikolaj Dylsing Olsen, co-founder

I har tilføjet jeres kollektion med skjorter. Hvorfor?
For os har det været en meget naturlig tilføjelse til produktporteføljen at lancere skjorter. AN IVY er stadig centreret omkring slips, men for at slipset kommer til sin fulde ret rent look-mæssigt, kræver det også, at man bærer det med en flot skjorte. Derfor lavede vi vores bud på den ikoniske Oxford Skjorte, som vi mener, den bør se ud. Og skjorterne er blevet taget enormt godt imod, derfor har vi også en række nye colorways på vej.

Samtidig kommer vi i efteråret også til at åbne op for andre produktkategorier med små drops.

Er der ellers noget nyt, som vores læsere skal vide?
Hold et ekstra vågent øje med AN IVY i efteråret og vinteren. Udover de nye produktkategorier, arbejder vi på en række spændende projekter, bl.a. nogle ret seje co-labs, som vi glæder os til at løfte sløret for.

Alexander Gram, co-founder

Fotos: Victor Jones