Every day, the menswear brands of Copenhagen battle it out for the same customers and audience in their mutual ambition to grow within Denmark and internationally. But what if that fight could move to a different arena, while also generating funds for a good cause?

Sådan lyder det fra tøjmærket Les Deux, der i forbindelse med den kommende modeuge har udfordret 5 konkurrenter til en 2 mod 2 basketball turnering.

De 5 brands som Les Deux har udfordret er Wood Wood, BLS Hafnia, Le Fix, Soulland og Norse Projects. Det gør de for at sætte fokus på mode, København og “det at kunne hjælpe andre.” Alle værdier som ligger sig tæt op af brandet.

Vinderen af turneringen må selv vælge, hvilket gode formål man vil støtte.
Les Deux donerer de første 10.000 kr., men opfordrer alle til at deltage i indsamlingen. Ambitionen er at samle 50.000 kr. ind i alt.
Turneringen bliver afholdt på Julius Thomsens Plads i København, onsdag d. 10 august kl. 17.00. Alle er mere end velkomne til at se turneringen.

dontt.dk er med og dækker turneringen med både resultater og reaktioner fra de forskellige brands.

"We think this is a fantastic way to stand together as a city, celebrate fashion week, have some fun, and change lives all at the same time."

Les Deux Homecourt

Her er pakken som Les Deux har sendt ud med invitationen til de 5 brands. 


Tilmeld gratis

Få dontt.dks nyhedsbrev gratis tilsendt: Du kan få vores ugentlige opdatering gratis om kultur, branding, iværksætteri & inspiration med udgangspunktet fra København. Tilmeld her

Dontt.dk er opkaldt efter ordsproget “dagens dontt.”

Det er et gammelt dansk udtryk, som betyder “at man havde en opgave som skulle løses / gøres”.
Dontt udtales “don-tt” på klingende rigsdansk.