🇪🇺 For our global audience, here’s the English version of this interview. Click here.
GoMore afslutter 2024 med en imponerende vækst og store ambitioner for 2025. Ifølge Jeanette Søby, der er CCO hos GoMore, har årets fremgang været et resultat af, at flere og flere bilejere er begyndt at se fordelen i at dele deres biler.
– For mange mennesker er det grænseoverskridende at skulle dele deres private ting med andre. Det så vi med Airbnb, hvor folk skulle vende sig til tanken om, at fremmede var i deres hjem og sov i deres seng. Det er denne barriere, som vi oplever bliver nedbrudt for flere og flere bilejere, så de modnes til også at dele bilen med andre, siger Jeanette Søby.

Rekordår
2024 blev et rekordår for GoMore, der kan notere sig en vækst på over 42%. Med et modent marked og en klar strategi ser virksomheden nu frem mod 2025, hvor de forventer yderligere 33% vækst på tværs af alle markeder.
Ifølge GoMore er grundlaget for at vækste i det nye år bedre end nogensinde.
Fokus på partnerskaber og bæredygtighed
I det kommende år vil GoMore sætte særligt fokus på at etablere partnerskaber, der kan understøtte delebilisme og den kollektive trafik. Jeanette Søby understreger, at virksomheden ser det som en forpligtelse at bidrage til en mere bæredygtig mobilitet.
– Vi er hele tiden på udkig efter partnerskaber, som kan gøre dels vores produkt bedre og som dels kan forbedre vilkårene for deling i Danmark. Derfor støtter vi gerne andre virksomheder, som har deling som kerne. Jeg synes, vi har en forpligtelse som virksomhed til at sikre en bedre og mere bæredygtig mobilitet og infrastruktur i Danmark og til at støtte andre områder, som kultiverer deling. Det er den slags partnerskaber, vi rigtig gerne vil etablere flere af i løbet af 2025, siger hun.
Med ambitioner om vækst og udvikling af delingsøkonomien ser GoMore frem mod et spændende 2025. Markedet modnes, og flere bilejere er klar til at tage del i en mere bæredygtig måde at tænke transport på. Det bliver interessant at følge, hvordan GoMore vil realisere deres høje mål gennem nye partnerskaber og et fortsat fokus på innovation.
Stort interview: Kunst, æstetik og følelser definerer god marketing
Læs eller genlæs det store interview med GoMore profilen Jeanette Søby.
“Da jeg blev tilbudt jobbet i Mærsk, var jeg faktisk lidt i tvivl karrieremæssigt, om hvorvidt marketing/branding var min vej, eller om jeg faktisk var mere interesseret i strategidelen.”
Du kan læse med her.
Get smarter, faster!
Få dontt.dks nyhedsbrev gratis tilsendt: Du kan få vores ugentlige opdatering gratis om kultur, branding, iværksætteri & inspiration med udgangspunktet fra København.