Der er noget ikonisk ved Super Bowl reklamer. Det er måske den største platform, at få lov til at annoncører på. Det er i hvertfald den, som er forbundet med mest opmærksomhed og bevågenhed.

Men det koster! Det er en omkostningstung omgang, at reklamerer til Super Bowl. Prisen stiger og stiger. I år skulle prisen overstige 30 millioner kr, alene for at få vist 30 sekunders reklame. Men så får man også mange millioner menneskers opmærksomhed i en af verdens største begivenheder.

Det bliver spændende, at se hvad virksomhederne og reklamebureauerne har fundet på i 2019.

Her får du de 5 bedste Super Bowl reklamer fra 2018.

#1 Tide “It’s a Tide Ad”

Agency: Saatchi & Saatchi New York

#2 Amazon “Alexa Lost Her Voice”

Agency: Lucky Generals/in-house team D1

#3 Doritos/Mountain Dew “Doritos Blaze vs. Mtn Dew Ice”

Agency: Goodby Silverstein & Partners

#4 Tourism Australia “Dundee”

Agency: Droga5

#5 NFL “Touchdown Celebrations to Come”

Agency: Grey New York