LAKRIDS BY BÜLOW fortsætter sin globale vækstrejse og rykker ind i et af verdens mest luksuriøse stormagasiner, Harrods i London, der bl.a. er kendt for sin overdådige madafdeling med delikatesser fra hele verden.
Der er sjældent stille omkring den bornholmske iværksætter Johan Bülow, og efter 13-14 år med lanceringer af en masse forskelligt lakrids, så er det kun på produktsiden at der sker en masse. For Johan Bülow fortæller nu i en pressemeddelse til dontt.dk, at når besøgende fremover bevæger sig rundt i den britiske metropol London, bliver det for første gang muligt at hive dansk gourmetlakrids ned fra hylderne. LAKRIDS BY BÜLOW har netop åbnet sin første butik i stormagasinet Harrods, hvor lokale og turister fra hele verden fremover kan få en smag af den danske lakrids.
Lakridserne fortæller videre:
For LAKRIDS BY BÜLOW er England et strategisk vigtigt marked i den større vision om at sætte dansk konfekture på verdenskortet. Med den nye afdeling i Harrods bliver det første gang, at LAKRIDS BY BÜLOW fysisk er til stede med sin egen butik i landet, der er et af de bedste sælgende online markeder.
”England har helt fra start vist sig at være lakridsinteresseret, og London er om noget et vindue til verden. Det er hér, vi nu vil vise nye kunder, hvordan lakrids også kan smage, når vi udfolder hele repertoiret af smage, teksturer og uventede kombinationer,” siger Johan Bülow, kreativ direktør i LAKRIDS BY BÜLOW, og fortsætter:
”På et personligt plan er jeg meget glad for, at vi nu får lov at have vores navn og produkter i Harrods, som for mig i særpræget grad er garant for luksus og god kvalitet. Samtidig er timingen perfekt, fordi vi rykker ind med blandt andet vores julekalender, der til vores overraskelse de seneste år har vist sig at være et stort hit uden for Danmark og en vigtig del af vores samlede forretning.”Fortsat international ekspansion
Tilstedeværelsen i Harrods er den seneste i rækken af nyåbninger fra LAKRIDS BY BÜLOW, siden covid-19 ramte. Det er planen, at virksomheden vil fortsætte sin internationale ekspansion med flere forhandlere rundt om i verden, forklarer Johan Bülow.
”Vi er på en rejse for at få verden til at elske lakrids, og vi holder fast i vores fortsatte internationale ekspansion med flere forhandlere og egne butikker. Vi har formået at opbygge en meget loyal og voksende international kundebase, og selvom vi har en stærk e-commerce-platform, er det fortsat vigtigt og en del af vores DNA, at vi er repræsenteret fysisk dér, hvor forbrugerne er, så vi kan se dem i øjnene, når de smager vores produkter,” siger Johan Bülow.
LAKRIDS BY BÜLOW har i dag 28 egne butikker, 2000 forhandlere og sælger via sin e-commerce til 110 lande.
HAR DU SET?
Vores bornholmerguide er online! Følg med her. dontt.dk/bornholm
SIMPELT, LÆKKERT OG OPDATERET BORNHOLMSK OVERBLIK