I disse dage åbner Les Deux POP-UP shop i Holland. Det var en anledning til, at få en status fra Co-founder Andreas von der Heide på første del af det nye år!

Det altid hårde arbejde fra Les Deux matcher uden tvivl de ambitiøse målsætninger der følger med. Men selvom Les Deux har mangedobbelt både top og bundlinie, så er man stadig ydmyg opgaven!

Se Q & A her med Andreas von der Heide!

Vi arbejder med strategien "Born global be local"

Andreas von der Heide, Les Deux

I denne uge åbner i Pop-up i Holland. Hvorfor?
Vi er ved at teste, hvordan vi entréer markeder på den mest effektive måde fysisk og online. Vi arbejder med strategien “born global be local”. Vi skal have fat i de lokale drenge og piger, som skal ind i vores univers. Vi skal møde dem, fortælle vores historie og give dem den bedst mulige første introduktion til Les Deux.  Vores pop-up shop danner rammen for det pågældende marked som vores offline og online team så bearbejder sammen og meget intensivt i de perioder, hvor vi er åbne. Vi skal konstant flytte grænsen og blive ved med at turde at teste, hvad der virker.

Kan vi forvente, at I laver lignende tiltag i flere lande?
Ja, bestemt. Vi skal hjem og analysere på, hvordan vi gør konceptet skalerbart og vildere, så vi kan flytte det rundt i hele Europa. Næste byer på tegnebrættet er London og Stockholm.

Ved siden af de forskellige pop-up shops lancerer vi vores soft shops i Danmark, Norge, Sverige og Tyskland, hvor vi i Q2 åbner 40 soft shops i forskellige butikker, så der konstant sker ting i Les Deux verdenen.

Hvad er jeres største udfordring pt.?
I Q1 lavede holdet en vækst på 71% på toplinjen i forhold til Q1 2018. Udfordringen pt. er at styre væksten på en sund måde og turde at takke nej til aftaler, som ikke er givtige, samt lukke samarbejder ned med de mennesker, som ikke forstår Les Deux og den rejse, vi er på.

Hvor har Les Deux rykket sig mest det sidste år?
Vi har doblet organisationen og som skrevet vækstet toplinjen med 71% i Q1, så hvor rykker vi os mest? Når det kommer til markeder er Tyskland og England to vækstfaktorer, samt vi er meget sundt etableret i hjemmemarkedet, som er Skandinavien.

Og her til sidst…. Hvad er din favorit item fra jeres nyeste kollektion?
Jeg går konstant i vores Planchet bomber (https://lesdeux.dk/collections/jackets/products/planchett-bomber-jacket-jacket-navy), men skal det være et in season item og ikke en carry over, så må jeg sige vores tracksuit (https://lesdeux.dk/collections/jackets/products/psychedelique-ribbon-track-jacket-jacket-aop-placid-blue) et

Vi har dobbelt vores organisation og vækstet toplinien med 71% i Q1. Så hvor rykker vi os mest?

Andreas von der Heide, Les Deux

Vis dette opslag på Instagram

Et opslag delt af Les Deux (@lesdeuxcopenhagen) den