Nikolaj Dylsing, som stiftede brandet AN IVY sammen med sin ven Alexander Gram, fortalte tidligere på på året, at han trængte til ny luft og en ny dagligdag. Nikolaj Dylsing vil stadig være medejer af AN IVY, som især er kendt for sine slips, men nu kommer hverdagen til at handle om at sælge mediet “Frihedsbrevet”.

Nikolaj tiltræder nemlig som brand-, marketings- og publikumschef for det digitale medie.
Han har ikke tidligere erfaring med mediebranchen, men passer perfekt til profilen, som Frihedsbrevet mangler.

Direktør og Ansv. Chefredaktør Mads Brügger fortæller:
“Han er hjertet af en sand iværksætter og har knusende god forstand på, hvordan man som nystartet og digital virksomhed skal vokse, også igennem sociale medier.”

Dermed understreger Mads Brügger også, at Frihedsbrevet nu er klar til en mere offensiv strategi i forhold til at vækste. Mediet er udelukkende drevet af abonnementer.

Vi følger op med en kommentar fra Nikolaj.


Interview

Vi har et hav af interviews liggende med “slipse-iværksætteren” her på dontt.dk Det seneste kan du læse her. Det stammer fra serien “Arbejdsvaner”

“ Der opstår altid noget arbejde in-between”

LÆS INTERVIEW HER.

NIKOLAJ DYLSING

"De sene eftermiddagstimer fungerer rigtig godt for mig. Tiden mellem 16-19 er oftest dér, hvor jeg kan holde fokus og koncentration længst."

Nikolaj Dylsing


Tilmeld gratis

Continued….

Du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev her.
En ugentlig opdatering om kultur, branding, iværksætteri & inspiration.