Efter et succesfuldt samarbejde i sommerferien lancererer Dontt et nyt og forlænget samarbejde med Mofibo.

Louise Hansen, Marketing i Mofibo fortæller om samarbejdet: 
Kreative, imødekommende og nytænkende – tre ord, der beskriver vores oplevelse af samarbejdet med Dontt.dk. De har gjort en stor indsats for at skabe et kreativt univers for Mofibo via forskellige kampagner. Disse kampagner formår at omfavne en ny målgruppe og vinkling af brandet. Vores opfattelse er uden tvivl, at Dontt.dk skaber unik og relevant content til deres læsere. Det er værdifuldt for os som virksomhed at arbejde sammen med Dontt.dk, fordi de i særdeleshed går op i, at vi som virksomhed er tilfredse med resultatet – og at det går hånd i hånd med resten af det indhold, man bliver præsenteret for på Dontt.dk. Vi glæder os til flere spændende projekter. 

Jon Nedza fra Dontt.dk fortæller: 
“Samarbejdet sikrer først og fremmest, at vores læsere får endnu mere af det de gerne vil læse og det de ikke vidste de gerne ville læse. 
Vi udkommer 6-7 gange om måneden på Dontt.dk, men vi mærker at efterspørgslen er langt højere. Det arbejder vi løbende på, at forbedre. Men der er ingen tvivl om at vi sammen med Mofibo kan “slukke noget af tørsten”. 
Mofibo er et kvalitetsprodukt med noget for en hver smag, og hvor de også har en række lydprodukter. Der er en megatrend indenfor lyd, hvilket vi også gerne vil integrere i vores produkter.”

Samarbejdet:
Samarbejdets første tilbud er 2 mdr. gratis adgang til alle Mofibos bøger. Der vil løbende komme flere ting, ligesom der er planlagt liiidt ekstra op til jul.
Du kan allerede nu få 2 mdr. GRATIS Mofibo HER!