VELKOMMEN TIL “WEEKEND MED”
Den med Pernille Lotus, CEO v. influencer-bureauet WeAreCube

Velkommen til “Weekend med” på dontt.dk. Konceptet er ligetil. Vi stiller 10 korte spørgsmål, hvor ugens hovedperson skal svare så kort som muligt. 

I denne weekend kan du møde Pernille Lotus. Pernille startede i 2015 influencer-bureauet SMAC Agency, der senere blev fusioneret med det svenske influencer-bureau Cube. Her fortsatte Pernille som medejer og CEO. Men i den forgange uge solgte Pernille og hendes partnere sine andele for et stort 2-cifret millionbeløb. Pernille Lotus fortsætter som CEO. Her på redaktionen har Pernille været et kendt ansigt i mange år. Hun har om nogen været igangsætter på det, vi i dag kender som influencer-marketing i Danmark. Men med i hendes livshistorie er også, at hun som meget ung var ude i et stofmisbrug. I et tidligere interview fortalte hun, at hun på et tidspunkt “ikke turde håbe på medgang i hendes liv”. I dag er hun mor til 2 skønne børn og et stort forbillede for mange.

Velkommen til “WEEKEND MED” – den med Pernille Lotus.

Alder: 39 år.

Her bor jeg: København K.

Jeg bor sammen med: Jeg bor sammen med: mine to børn, Umalullo og Eddie.

Karriere i korthed: Selfmade ALL the way.

Medievaner: Instagram, spirituelle serier på YT og Gaia (spirituel Netflix).

Bedste bog: The Power Of Now.

Yndlingsapp: Instagram & InsightQuantaCap.

Favoritmorgenmad: Ristet rugbrød med mellemlagret ost og rød peber.

Favoritkaffe: Americano med kold havremælk.

Yndlingsferie: Dem har jeg mange af. Den seneste var med veninderne på Ibiza for 4 uger siden


LÆS INTERVIEW FRA  BERLINGSKE MED PERNILLE LOTUS:

Som 14-årig blev hun afhængig af stoffer og turde ikke drømme om medgang i sit liv – i dag er hun direktør i millionvirksomhed

Med en turbulent opvækst og en fortid med alvorligt stofmisbrug har Pernille Caroline Lotus alligevel formået at skabe et af Danmarks mest succesfulde influencerbureauer. Nu har hun gennemført en fusion og placeret sig selv som partner i det, der skal blive Nordens magtfaktor på det voksende marked for influencers.( Fra 2019 ) 

Læs her. 


Præsenteret i samarbejde med