Det københavnske tøjbrand Les Deux har i samarbejde med F.C København i dag præsenteret en hverdagskollektion. Kollektionen består af t-shirts, hoodies og caps fra Les Deux, som er baseret på et af tøjbrandets bedst sælgende designs i nyere tid. Et lille broderet flag der i dette samarbejde tager udgangspunkt i F.C. Københavns farver fra moderklubberne og tribunen.

Flaget skal vise kærligheden til København.

Les Deux er et københavnsk baseret modebrand som har haft en længere relation til klubben. Det Har tidligere været udtrykt i et designsamarbejde på tredje trøjen fra sæsonen 2015/2016.

Se tøjet her, og læs kommentarer fra begge parter!

Martin Nøhr, Merchandise manager i FCK siger om samarbejdet:

“Jeg er meget glad og stolt over at vi i dag kan lancere en række kvalitetsprodukter, som vil passe ind i enhver københavnergarderobe. Vi har valgt at fokusere på de helt klassiske farver og suppleret op med den unikke grønne farve som vi kender det fra de ikoniske københavnerbænke rundt omkring i vores hovedstad.

Kristoffer Haapanen, Co-founder af Les Deux supplerer:

“Hos Les Deux er der også stor glæde over samarbejdet på denne limited edition hverdagskollektion; “Vi er utroligt beærede over at kunne få lov til at skabe denne limiterede kollektion til Nordens største klub, vores klub. Vi har i samarbejde med FCK designet simple hverdagsprodukter der skaber genkendelighed blandt tilhængere og tydeligt manifestere støtte og kærlighed til klubben og byen. Flaget og farverne er tydelige referencer til FCK og København og er skabt i en tid hvor vi alle længes efter at vise vores tilhørsforhold.”

Alle produkter er lavet i et begrænset oplag og vil ikke blive produceret igen. De er online fra i dag hos F.C København her.