Når landsholdet fremover ankommer til PARKEN, er det i nye klæder. Baggrunden er et nyt samarbejde mellem Boozt.com og DBU, der gør Boozt.com til officiel leverandør til Herre A-landsholdet.

Aftalen mellem partnerne vedrører spillernes “casual” tøj før og efter kampene, når de ikke er klædt i sportstøj. Den træder i kraft med øjeblikkelig virkning, og det glæder CCO i Boozt.com Peter G Jørgensen: ” Sammen med hele Danmark glæder vi os til at blive En Del af Noget Større og følge holdet i en spændende kvalifikation mod EM 2020. Med udsigt til EM kampe hjemme i PARKEN kan der ikke være mere på spil!”

”Samtidig er partnerskabet mellem Boozt.com og DBU et vigtigt skridt til at øge opmærksomheden på vores sportskategori, der i løbet af 2019 udvides med fodbold.”

Til at udstyre spillerne har parterne indgået samarbejde med det succesfulde danske tøjmærke Les Deux, der har defineret en kollektion til holdet.

”Les Deux er den perfekte partner til at sikre at spillerne også er godt klædt på udenfor banen, så det var et helt naturligt valg at få dem med om bord og vi ser frem til samarbejdet.” Peter G Jørgensen.

 

Les Deux er den perfekte partner til at sikre at spillerne også er godt klædt på udenfor banen. Vi ser frem til samarbejdet.

Peter G Jørgensen, CCO i Boozt.com

Det fremadstormende danske tøjmærke Les Deux, glæder sig også over samarbejdet. 

Kristoffer Haapanen ( Co-founder i Les Deux): “Vi glæder os til at levere det “alternative jakkesæt” til landsholdet, og vi tror på, at vi med vores designs og måde at gøre tingene passer perfekt til landets største stjerner. ”

Desuden vægter det højt, at det er i samarbejde med Boozt, som i forvejen er en af vores største og tætteste samarbejdspartnere. Vi har som altid haft en super dialog. Så vi er da stolte og glade over muligheden, da vi fik den forelagt. 

Men det glæder mig ligeså meget, at de landsholdsspillere, jeg har talt med, har været vildt positive over valget. Det tegner på alle måder til at blive et godt samarbejde.” 

Vi tror, at vores designs og måde at gøre tingene passer perfekt til landets største stjerner.

Kristoffer Haapanen, Les Deux

ads