I disse spalter vil du fremover kunne møde en af Danmarks mest indsigtsfulde personer indenfor taktisk annoncering på sociale medier.
Halfdan Timm vil løbende fortælle om sit arbejde, og ikke mindst analysere og kommenterer, når f.eks. giganter som Facebook og Google kommer med nyheder, som kan have store betydninger for virksomheder herhjemme.
Navnet kender du allerede, hvis du har interesseret dig for området de seneste år. Men her kommer præsentationen alligevel:
Halfdan Timm, 27 år. Han er partner i virksomheden Obsidian Digital. Obsidian hjælper virksomheder/organisationer med både rådgivning og eksekvering indenfor online marketing. Halfdan er specialiseret i annonceringsdelen på sociale medier. Derudover holder han foredrag og har skrevet bøger indenfor emnet. Han er også manden bag podcasten “Marketing Brief”, som har over 50-60.000 lytninger om måneden.
"Dontt.dk er et fremragende sted, når du vil læse om iværksætteri, personligheder, København og nogle grene af marketing. Jeg håber at kunne bidrage med nogle andre dele."
Halfdan Timm, partner i Obsidian Digital
Jon Nedza: Høj faglighed og godt selskab!
Nedza: Høj faglighed kombineres med godt selskab
“Det er vigtigt for dontt.dk, at læserne får information og inspiration fra de bedste specialister i Danmark indenfor de områder, vi formidler. Med denne aftale styrker vi kvaliteten af dækningen indenfor marketing, afsætning og reklame. Vi er allerede godt dækket ind omkring branding og design, men med Halfdan får læserne meget specifik viden indenfor annoncering på sociale medier. Vi får høj faglighed, som kommunikeres i øjenhøjde, og så er Halfdan bare godt selskab,” slutter Jon Nedza fra dontt.dk.
Selv siger Halfdan:
“Dontt.dk er et fremragende sted, når du vil læse om iværksætteri, spændende personligheder, København og allerede nogle grene af marketing. Jeg håber at kunne bidrage med andre dele, særligt de mere performance-orienterede, og måske kunne forklare hvad der i virkeligheden er årsagen til når Facebook og Google ændrer på måden vi bruger internettet på.”
"Marketing skal finde position, udvikle positioner og eksekvere. Det handler ikke kun om kampagner"
Jon Nedza