🇪🇺 For our global audience, here’s the English version of this interview. Click here.
Der er sjældent stille omkring danske JOE & THE JUICE, hvor der hele tiden popper nye butikker op over hele verden. Senest lancerede de “House11” – et bud på fremtidens butik på hjemmebanen i København. (Læs om det her.)
Nu kommer der så både en ny ambassadør og – måske endnu mere opsigtsvækkende – en ny medejer på banen. JOE & THE JUICE og tennisikonet Novak Djokovic har nemlig indgået et strategisk samarbejde for at sætte fokus på funktionel sundhed – “one sip at a time.”
Og selvom “strategisk samarbejde” snart er et slidt udtryk i kommunikationsverdenen, så er der noget substans bag det her. For tennislegenden og OL-guldvinderen Novak Djokovic bliver ikke bare ambassadør – men også medejer.
Med den position skal han bidrage aktivt til brandets videre udvikling.
"Jeg glæder jeg mig til at være med til at bringe JOE & THE JUICE-oplevelsen ud til endnu flere.”

"Vi vil gøre det nemmere for mennesker at vælge sundere løsninger"
Novak Djokovic fortæller:
“Jeg er stolt over at kunne præsentere min nye rolle som Health & Wellness Ambassador for JOE & THE JUICE. Fysisk og mental sundhed har altid været fundamentet for min karriere – både på og uden for banen. Jeg har lært, at det, du putter i kroppen, har direkte betydning for, hvad du kan præstere.”
Og Novak fortsætter:
“JOE & THE JUICE har samme fokus på rene ingredienser, energi og balance. Jeg har i mange år beundret deres tilgang til sundhed og funktionalitet – uanset om det handler om en juice før kamp eller et mentalt reset midt på dagen. Nu glæder jeg mig til at være med til at bringe den oplevelse ud til endnu flere.”
Med hele 24 Grand Slam-titler og en rekord som verdensranglistens nr. 1 i 428 uger ved Djokovic om nogen, hvad det kræver at optimere både krop og sind.
Og de værdier er direktør Thomas Nørøxe, CEO i JOE & THE JUICE, vild med.
Thomas Nørøxe fortæller:
“Vi vil gøre det nemmere for mennesker at vælge sundere løsninger og inspirere til en mere balanceret livsstil. At få Novak med i familien styrker netop den filosofi. Han er en global frontfigur for sundhed og autenticitet – værdier, der er dybt forankrede i vores DNA. Det her samarbejde handler om at vokse sammen og give endnu flere mennesker muligheden for at løfte deres hverdag.”
Thomas fortæller videre, at samarbejdet naturligvis er langsigtet, og at Djokovic vil få en aktiv rolle i både brandkampagner og produktudvikling. Han vil også dele ud af sin erfaring med sundhed og performance.
Samarbejdet lanceres officielt senere i år – og det kan du selvfølgelig følge med i her på dontt.dk.
Bornholm, vi ses igen! Her er 10 steder, du skal besøge
Årets “liste” til Bornholm er klar – og som altid har vi håndplukket 10 steder, vi synes, du skal opleve på solskinsøen i år.
WEEKLY BRIEF
Kultur, business & inspiration – direkte fra København til din inbox. Allerede 55.500+ på listen.
Vi sender ud 1 gang om ugen!