Fra d. 29. januar lyser “spottet” igen på København. Copenhagen Fashion Week er på programmet, og dontt.dk er igen i år med!

Vi er glade for, at vi endnu engang skal dække modeugen som officielt akkrediteret medie! Men i år kommer vi endnu tættere på. Vi dækker på vores helt egen måde, og er ikke et fashionmedie. Men vi går tæt på nogle af Danmarks mest innovative mennesker i en af de brancher med størst mulighed for eksport og branding i/af Danmark. I 2017 havde branchen en fremgang på hele 25%. Det tal forventes større, når 2018 er gjort op.

Du kan blandt andet glæde dig til:

Top 20 liste over de mest indflydelsesrige inden for mode i Danmark.
De mest interessante og gennemarbejdede marketingstunts. Sidste år løb Malene Birger, ARKK Copenhagen og Ganni med omtalen. Se her.
Mød 3 udenlandske moderedaktører, der giver sit syn på mode i Danmark
3 x dagens dontt fra danske modeugeprofiler

….. og meget mere!

Modeugen er en vigtig del af Københavns fremtid!Mod, flid & kreativitet!

Copenhagen Fashion Week har offentliggjort showkalenderen for den kommende modeuge, der tæller 32 særligt udvalgte shows fra ind- og udland. I en kommentar fortæller de:

Copenhagen Fashion Week er klar med den officielle showkalender for vintermodeugen 2019, der løber af stablen fra den 29. januar til den 1. februar 2019. Denne sæson er 32 brands optaget på kalenderen, der byder på alt fra sværvægterne Ganni, Baum und Pferdgarten og Munthe til branchens nyere stjerner som Cecilie Bahnsen og Emilie Helmstedt. Derudover har flere udenlandske mærker valgt København som deres showdestination, heriblandt svenske J. Lindeberg, tyske lala Berlin og britiske Mother of Pearl.

Copenhagen Fashion Weeks nytiltrådte administrerende direktør, Cecilie Thorsmark siger:

“Vi glæder os til at stå i spidsen for en modeuge, som byder på et særdeles stærkt line-up af brands fra både Danmark og udlandet. Vi har denne sæson oplevet en markant øget interesse fra udenlandske brands om at holde show i København, hvilket tydeligt bekræfter den tendens, jeg tror alle i modebranchen fornemmer lige nu, nemlig at dansk mode og modeugen aldrig har været mere hypet. Så nu er det vores opgave at gøre alt, hvad vi kan for, at de får den bedste oplevelse.”